خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/09 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست مجمع نمایندگان مازندران مقرر شد؛

نرخ تضمینی خرید برنج پیش از موعد با همکاری وزارت بازرگانی اعلام گردد

**شجاعی گفت: موضوعاتی مانند کشاورزی، تولید برنج، مرکبات، حمایت های بیمه ای، تسطیح اراضی و مکانیزه کردن کشاورزی در مجمع استانی مازندران مطرح شد.

سیدرمضان شجاعی نماینده ساری پیرامون مباحث مطرح شده در مجمع استانی استان مازندران به خبرنگار خانه ملت گفت: مجمع نمایندگان استان مازندران با حضور مدیرکل اطلاعات صورت گرفت. آخرین موضوعات درباره کشور و استان، در این گردهمایی انجام شد.

شجاعی ادامه داد: در جلسه دیگر مجمع که در وزارت جهاد کشاورزی با حضور وزیر کشاورزی صورت گرفت، آخرین موضوعات کشاورزی، تولید برنج، مرکبات، حمایت های بیمه ای، تسطیح اراضی و مکانیزه کردن کشاورزی و همچنین بحث شیلات در استان مازندران و حمایت هایی که باید صورت بگیرد مورد بررسی قرار گرفت.

وی از دیگر مباحث را تولید نژاد جدید پرتقال در 4 فصل، بحث خرید نهال درختان زیتون و مرکبات و بحث خسارت های کشاورزان از طوفان و سیل، بر شمرد.

نماینده ساری تصریح کرد: با سفر وزیر کشاورزی به استان مازندران، قرار شد امسال نرخ تضمینی خرید برنج، پیش از موعد، با همکاری وزارت بازرگانی اعلام گردد و همچنین ساختمانی در مرکز استان جهت بهره برداری دبیرخانه مجمع نمایندگان استان مازندران احداث شود.

شجاعی در ادامه روند سفرهای استانی را چنین تشریح کرد: در سفرهای اول و دوم استانی هیات دولت به استان مازندران 60 درصد مصوبات اجرایی شده و باقیمانده احتیاج به اهتمام استانی و دولتمردان دارد.

وی اعلام کرد: جلسه بعدی مجمع نیز، بعد از اتمام تعطیلات برگزار می شود.

  • کد خبر : 20582
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار