خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/24 - 10:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هفته آتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی میشود

نامه جمعی از نمایندگان درمورد عدم پذیرش دانشجو در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای

**کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نامه جمعی از نمایندگان مجلس درمورد عدم پذیرش دانشجو در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای را در هفته جاری با حضور وزراء علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش بررسی می‌کند.

به گزارش خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در روز یکشنبه نامه جمعی از نمایندگان مجلس درمورد عدم پذیرش دانشجو در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای را با حضور "کامران دانشجو" و "حمیدرضا حاجی بابایی" وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش بررسی می‌کنند.

اعضای کمیسیون در همین روز نشست مشترکی با رایزنان علمی جمهوری اسلامی ایران خواهند داشت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین با حضور در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات به دو مورد سؤال "علی‌اکبر اولیاء" نماینده مردم یزد و صدوق و سوالات "سیداحمد لطفی آشتیانی" نماینده مردم اراک و کمیجان و "سیدفاضل موسوی" نماینده مردم خدابنده پاسخگو خواهد بود.

بررسی وضعیت استخدام 40 هزار نفر از معلمان حق‌التدریسی و نحوه اجراء قانون الحاق دو ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و همچنین بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان از دیگر دستورکارهای جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات خواهد بود.

کارگروه‌های "آموزش و پرورش"، "تحقیقات و فناوری" و "آموزش عالی" نیز در روز سه‌شنبه برای انتخابات اعضای هیأت رئیسه‌های خود تشکیل جلسه می‌دهند.

  • کد خبر : 21955
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار