خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/31 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مطهری به خانه ملت خبر داد

نارضایتی اعضای کمیسیون صنایع از اجرای اصل 44 در 12 وزارتخانه

**عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری باید نسبت به وضعیت اجرای اصل 44 قانون اساسی در این وزارتخانه پاسخگو باشد.

علی مطهری نماینده شبتر در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سوال خود از حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری که در دستور کار روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس قرار دارد، گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از 12 وزیر که اجرای اصل 44 قانون اساسی به وزارتخانه های آنها مربوط می شود، درخصوص وضعیت اجرای این اصل سوالاتی را مطرح کردند که اینجانب به نمایندگی از اعضای کمیسیون پیگیر وضعیت اجرای اصل مذکور از وزیر راه هستم.

وی با بیان اینکه درخصوص نحوه و میزان اجرای اصل 44 قانون اساسی در کشور حرف و حدیث ها زیاد است، گفت: در این زمینه یک نارضایتی عمومی وجود دارد و ما به عنوان نمایندگان مجلس در این زمینه رضایت نداریم و خواستار توضیح مسئولین امر هستیم.

نماینده شبستر در مجلس تصریح کرد: معاون پارلمانی وزارت راه و ترابری در تماسی اعلام کردند که سوال مذکور فعلا در کمیسیون مطرح نشود و فرصت یک ماه داده شود و از آنجا که ما دنبال حل مشکلات موجود هستیم معتقدیم که اگر کمیسیون عمران این تقاضا را بپذیرد ما هم فعلا از طرح سوال منصرف می شویم و به وزیر فرصت جهت حل مشکلات را خواهیم داد.

  • کد خبر : 19808
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار