خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/30 - 10:59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نورالله حیدری‌دستنایی:

مطرح کردن استفساریه حد و حدود شورای انقلاب فرهنگی مخالفت با دولت است

**نماینده اردل و فارسان مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان در حال تهیه طرحی با عنوان استفساریه حد و حدود شورای انقلاب فرهنگی هستند، که به نظر می‌رسد این طرح به دنبال مخالفت با دولت است.

"نورالله حیدری دستنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در شورای انقلاب فرهنگی دولت تعاملاتی با دانشگاه آزاد داشته است، اظهار داشت: شورای انقلاب فرهنگی اساسنامه جدیدی برای این دانشگاه تدوین کرده است، همین مسئله باعث شد تا نمایندگان به دنبال طرح استفساریه حدود شورای انقلاب فرهنگی بر آیند.

وی ادامه داد: این ادعا درست است که باید حد و حدود شورای انقلاب فرهنگی مشخص شود و تایین شود که آیا شورای انقلاب فرهنگی حق قانون گذاری دارد یا خیر.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید مشخص شود اساسنامه در راستای سیاست گذاری، که از اهداف اصلی شورای است، تدوین شده است یا به منظور قانون گذاری است، گفت: همچنین لازم است مرز فعالیت شورای انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی باید پر رنگ شود.

وی در نهایت تاکید کرد: اما به اعتقاد من به نظر می‌رسد نمایندگان با این طرح علاوه بر این اهداف  به دنبال مخالفت با دولت هستند.

  • کد خبر : 19645
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار