خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/13 - 13:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدرضا خباز خبر داد:

قول وزیر ارتباطات به مردم خلیل‌آباد برای نصب 10 آنتن بی.تی.اس

**نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی ازقول وزیر ارتباطات برای نصب 10 دستگاه آنتن "بی.تی.اس" برای رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در حوزه انتخابیه‌اش خبر داد.

"محمدرضا خباز" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به سفرهفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به حوزه انتخابیه اش برای افتتاح یک پروژه پستی و مخابراتی، تصریح کرد: وی دراین سفر به مردم منطقه ما قول داد تعداد 10 دستگاه آنتن بی.تی.اس برای پوشش کامل تلفن همراه در منطقه اضافه کند.

خباز دادن اینترنت پرسرعت را یکی دیگر از قول های وزیر ارتباطات به مردم حوزه انتخابیه اش اعلام کرد و با اشاره به سرعت بسیار پایین اینترنت دراین منطقه، خاطرنشان کرد: وزیر اعلام کرده تا آخر تابستان اینترنت پرسرعت به شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد ارائه دهد.

نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل آباد تجهیز دفاتر پستی روستایی برای رفع نیازهای روستائیان را یکی دیگر از درخواست های مردم  منطقه اش از وزیر ارتباطات اعلام کرد و گفت: به دلیل مجهز نبودن دفاتر پستی روستایی مردم این روستاها مجبورند برای رفع نیازهای خود از جمله پرداخت قبض های خود به شهرهای مجاور سفر کنند که برای آنها وقت گیر و هزینه براست.

  • کد خبر : 20958
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار