خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/30 - 16:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شعبانی در گفت و گو با خانه ملت:

غضنفری باید درخصوص عدم نظارت بر قیمت‌ها پاسخگو باشد

**نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: متاسفانه قیمت کالاهای اساسی از تولیدکننده تا مصرف کننده افزایش چشمگیری می‌یابد که وزیر بازرگانی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

امین شعبانی نماینده سنندج در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سوال مشترک خود و اقبال محمدی نماینده مریوان از مهدی غضنفری وزیر بازرگانی که در دستور کار روز سه شنبه کمیسیون اقتصادی است، گفت: محور این سوال در خصوص عدم نظارت معاونت نظارت و بازرسی وزارت بازرگانی بر قیمت کالاهای اساسی است.

وی با بیان اینکه 330 قلم کالای اساسی در کشور وجود دارد، افزود: متاسفانه بر قیمت تولید، فروش و  قیمتی که کالاها به دست مصرف کننده می رسد نظارت دقیقی از سوی وزارت بازرگانی انجام نمی شود و در واقع می بینیم که قیمت تولید یک کالای اساسی تا رسیدن آن به دست مصرف کننده افزایش چشمگیری دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نقش دلالان در افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت:  وزارت بازرگانی در این زمینه به وظیفه خود عمل نکرده و قیمت ها را کنترل نمی کند.

وی تاکید کرد: وزارت بازرگانی در زمینه کنترل قیمت ها خیلی ضعیف عمل می کند و وزیر بازرگانی باید با حضور در کمیسیون راهکارهای کنترل قیمت ها را تشریح کند.

  • کد خبر : 19708
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار