خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/25 - 14:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علی کریمی‌فیروزجایی:

عملیات ساخت پل‌های سه‌گانه محور هراز تا ماه دیگر به اتمام می‌رسد

**نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی از اتمام عملیات ساخت سه پل بزرگ در محور هراز خبر داد.

"علی کریمی فیروزجایی" در گفتگو با وارش مازندران، با اشاره به تعریض جاده هراز برای افزایش ایمنی این محور و کاهش بار ترافیکی آن گفت: احداث سه پل پلور، زیار باغ و پل خروجی سد لار با هدف تعریض و رفع نقاط حادثه خیز از چندی قبل مورد توجه قرار گرفت.

نماینده بابل افزود: در بازدیدی که روز یک شنبه این هفته به همراه مهندس حسن نیا، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌های کشور از جاده هراز داشتیم، خوشبختانه این پل‌های سه‌گانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در مراحل پایانی ساخت قرار دارند و پیمانکار متعهد شده تا یک ماه آینده هر سه پل را تحویل دهد.

کریمی فیروزجایی همچنین به بودجه 30 میلیارد تومانی مصوب سال 89 برای اصلاح و بهبود جاده هراز اشاره کرد و ادامه داد: گردنه‌های برف‌گیر جاده هراز و عرض بسیار کم این جاده در برخی قسمت‌ها موجب افزایش خطر در این محور بوده که با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته و بودجه‌ای که برای این محور تدارک دیده ایم، می‌توان امیدوار بود مشکلات جاده هراز تا پایان دولت دهم به طور کلی مرتفع شود.

وی در پایان تأکید کرد: جاده هراز تنها متعلق به مردم مازندران نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است که قصد سفری آرام و بی‌خطر به مازندران دارند.

  • کد خبر : 22016
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار