خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/31 - 13:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بهبهانی در پاسخ به سوال پولادی توضیح می‌دهد

علت عدم اجرای برنامه چهارم در حذف نقاط حادثه خیز کشور

**نماینده ایلام در مجلس گفت: وزیر راه و ترابری باید نسبت به عدم حذف نقاط حادثه خیز کل کشور در برنامه چهارم توسعه پاسخگو باشد.

شاپور پولادی نماینده ایلام در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سوال خود از حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری که در دستور کار روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس قرار دارد، گفت: محور این سوال درخصوص عدم اجرای ماده 28 قانون برنامه چهارم توسعه و بی توجهی به تکالیف دولت و وزارت راه و ترابری در این برنامه است.

وی افزود: حذف نقاط حادثه خیز کل کشور، تکمیل 50 درصد از شبکه آزادراه و بزرگراه مراکز استان، تکمیل حداقل 50 درصد از شبکه راه اصلی مرتبط کننده مراکز شهرستانها، تکمیل سیستم و ناوبری فرودگاههای کشور و پایین آوردن سن نرخ ناوگان حمل و نقل جاده ای از جمله تکالیف وزارت راه در ماده مذکور برنامه چهارم توسعه است که وزارت راه به آن توجهی نداشته است.

وی با بیان اینکه مشکلات راه آهن استان ایلام و عدم اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور به استان از دیگر محورهای این سوال است، تصریح کرد: مشکلات پروازهای ایلام به تهران و ایلام به مشهد و تبعیض در تخصیص اعتبار پروژه ها از جمله راه آهن غرب کشور از جمله سوالاتی است که وزیر راه باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

پولادی تاکید کرد: این سوالات ملی است و وزیر باید راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات مطرح کند.

  • کد خبر : 19800
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار