خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/13 - 13:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
روز سه شنبه در کمیسیون امنیت ملی بررسی می شود

طرح یک فوریتی صیانت از دستاوردهای هسته‌ای

**سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، بررسی طرح یک فوریتی صیانت از دستاوردهای هسته ای کشور و مقابله با توطئه های آمریکا و انگلیس در دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، کاظم جلالی در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران پارلمانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: حدود 40 پیشنهاد از سوی نمایندگان برای بررسی طرح صیانت از دستاوردهای هسته ای به کمیسیون امنیت ملی رسیده است.

نماینده شاهرود تصریح کرد: ارائه تعداد زیاد پیشنهاد به کمیسیون برای بررسی طرح صیانت از دستاوردهای هسته ای نشانگر این است که مجلس و نمایندگان درخصوص نوع توطئه هایی که غربی ها به رهبری آمریکا انجام داده اند، حساس هستند.

جلالی درباره زمان بررسی پیشنهادهای نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی هم گفت: این پیشنهادها ظرف این هفته و یا هفته آینده با حضور مسوولان ذیربط بررسی و جمع بندی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با غلط دانستن نحوه برخورد آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: طبیعی است مسیری که آمریکا انتخاب کرده کاملا غلط است.

وی با اشاره به بیانیه تهران درباره تبادل سوخت هسته ای، خاطرنشان کرد: این بیانیه که می توانست برای هر دو طرف به سمت برد ـ برد پیش برود از سوی غربی ها به سوی مسیر افراط گرایانه و عجولانه سوق داده شد که مسوولیت آن نیز بر عهده کسانی است که قطعنامه علیه ایران صادر کردند.

جلالی در تشریح جزییات طرح یک فوریتی صیانت از دستاوردهای هسته ای نیز گفت: در این طرح انواع و اقسام مقابله به مثل ها در نظر گرفته شده که کاهش روابط با کشورها و مقابله به مثل با بازرسی کشتی های ایرانی از جمله این موارد است.

  • کد خبر : 20960
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار