خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/01 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سید محمدکاظم حجازی خبر داد:

طرح سه سوال از وزیر راه و ترابری در کمیسیون عمران

**عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و ترابری در جلسه امروز کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان حضور پیدا کرد.

سیدمحمدکاظم حجازی نماینده همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه قرار بود وزیر به 11 نماینده پاسخ دهد، اظهار داشت: همه نمایندگانی که قصد سوال از وزیر را داشتند در جلسه حضور پیدا نکردند و تنها سوال سه نماینده مطرح شد.

وی ادامه داد: علی مطهری نماینده تهران، حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان و موسی‌‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد، نمایندگانی بودند که از وزیر راه سوال کردند.

نماینده همدان با اشاره به اینکه مطهری سوالی در خصوص واگذاری برخی تکالیف وزرات راه و ترابری به بخش خصوصی داشت، افزود: نماینده تهران گزارش عملکرد این وزارتخانه را در ارتباط با قانون برنامه چهارم توسعه را از وریز در خواست کرد.

وی تاکید کرد: بهبهانی، از مطهری 2 هفته زمان گرفت تا گزارش واگذاری برخی تکالیف به بخش غیردولتی را به کمیسیون ارائه کنند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه دو نماینده دیگر در خصوص مسائل عمرانی حوزه انتخابیه خود از وزیر سوال کردند، تصریح کرد: قرار بر این شد پاسخ سوال‌های ثروتی و کامران را تا دو هفته دیگر آماده کند.

وی افزود: اگر وزیر با پاسخی که ارائه می‌کند بتواند نمایندگان را قانع کند، آنها سوال‌های خود را پس خواهند گرفت.

  شجاعی کیاسری نماینده ساری، عنایت‌اله هاشمی نماینده سپیدان، حشمت‌اله فلاحت‌پیشه به نمایندگی از 6 نفر از نمایندگان کرمانشاه، جهانبخش امینی نماینده کرمانشاه، سیدنجیب حسینی نماینده مینودشت به نمایندگی از 6 نفر، حسن ونایی نماینده ملایر به نمایندگی از 3 نفر، شاپور پولادی نماینده ایلام و سقایی نماینده نی‌ریز و استهبان قرار بود امروز از وزیر راه و ترابری سوال کنند.

  • کد خبر : 19944
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار