خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/26 - 17:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
غلامعلی میگلی‌نژاد تاکید کرد:

ضرورت جذب نیروهای بومی در حوزه‌های نفتی جنوب

**نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی بر ضرورت جذب نیروهای بومی در حوزه‌های نفتی جنوب به عنوان یکی از سیاست‌هایی که باید همواره مورد توجه وزارت نفت باشد، تاکید کرد.

"غلامعلی میگلی‌نژاد" در راستای پیگیری‌های مشکلات حوزه انتخابی خود از جلسه‌ای با حضور استاندار بوشهر و فرمانداران نظامی استان خبر داد و گفت: در این جلسه در خصوص مصوبه سال 88 مجلس مبنی‌بر انتقال پایگاه‌های نظامی به محدوده شهرها و به جاهای دورتر از شهر پیگیری صورت گرفت و قرار شد در یک گردش کاری، زیرنظر وزارت دفاع و طبق دستور مقام معظم رهبری پایگاه‌های هوایی و دریایی نظامی به خارج از شهرها انتقال داده شده و محدوده‌های شهری آزادسازی شوند.

وی‌ در گفتگو با هفته نامه خلیج فارس خاطرنشان کرد:  بنده با توجه به خشکسالی دو سال پیاپی در بوشهر و در راستای اتخاذ تمهیدات لازم برای رفع مشکل آب شرب مردم این منطقه از طریق سفره‌های زیرزمینی ،از پروژه‌های در دست احداث توسط اداره کل منابع خبری استان، از سه شهرستان دیلم، گناوه و بوشهر بازدید داشتم.

نماینده مردم بوشهر همچنین به جلسه مشترک هیأت نمایندگان بوشهر با مدیران و پیمانکاران حوزه‌های نفت در فازهای پارس‌جنوبی اشاره کرد و گفت: در این جلسه در جهت اجرایی کردن سیاست‌های وزارت نفت مبنی بر به‌کارگیری نیروهای بومی تصمیماتی اتخاذ شد.

میگلی‌نژاد افزود: در خصوص مطالبات بازیکنان تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر، از مدیر نیروگاه اتمی بوشهر که حامی مالی این باشگاه است  نیز پیگیری‌های داشتم تا تأمین مالی این باشگاه نیز محقق شود.

عضو کمیسیون انرژی در راستای ارائه گزارش پیگیری‌های استانی خود گفت: در یک آتش‌سوزی در یکی از بنادر بوشهر 18 لنج صیادی و سفاری طعمه حریق شده‌اند و به تعدادی از شناورها هم آسیب‌ رسیده است که در این خصوص جلسات مشترکی با خسارت‌دیدگان و شرکت‌های بیمه و بانک با حضور استاندار و پورفاطمی نماینده دیگر استان داشتیم تا به مشکل آنها رسیدگی شود.

میگلی‌نژاد خاطرنشان کرد: در روزهای سرکشی به حوزه انتخابیه در مراسم امحای 1400 کیلو موادمخدر، به مناسبت روز مبارزه با اعتیاد شرکت داشتم که این مراسم با حضور مدیران و مسئولین اجرایی استان، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و خانواده‌های شهدا و جانبازان مبارزه با موادمخدر برگزار شد.

  • کد خبر : 22193
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار