خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/29 - 19:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کریمی:

شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی همچنان تعطیل است

**نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی بر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی گفت: شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی همچنان تشکیل نمی‌شود.

محمدعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه نزدیک به یکسال است از کمیسیون اجتماعی خارج و عضو کمیسیون برنامه و بودجه هستم، اظهار داشت: با این جابجایی، استعفای خود را از نظارت بر این شورا به کمیسیون اجتماعی ارائه کردم، اما تا انتخاب جایگزین مسئولیت نظارت را بر عهده دارم.

وی ادامه داد: تصور شخصی من این است که شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی تشکیل نمی‌شود که از سه نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی جهت حضور در شورا دعوت به عمل نمی‌آید.

نماینده کرمان مجلس با بیان اینکه مهمترین تصمیمات رفاه و تامین اجتماعی که بسیار حساس است در این شورا باید اتخاذ شود، تاکید کرد: شورا تصمیمات حساسی در خصوص رفاه ضعیف‌ترین اقشار را بر عهده دارد که لازم است این سیاست‌گذاری‌ها خاص، با حضور کارشناسان خبره و مشورت با افراد مجرب اتخاذ شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد قوانین تامین و رفاه اجتماعی به مرجع بی تخصصی ارجاع داده شده است.

کریمی در نهایت اظهار داشت: پزشکیان از کمیسیون بهداشت و درمان، ثروتی از کمیسیون برنامه و بودجه و من نظارت شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی را بر عهده داریم که تاکنون تشکیل نشده است.

  • کد خبر : 19602
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار