خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/29 - 18:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدرضا حسین‌نژاد:

سرمایه​گذار مناسب برای خراسات‌شمالی جذب کنید

**"محمدرضا حسین‌نژاد" در مراسم تودیع استاندار پیشین و استاندار خراسان‌شمالی گفت: در شرایطی که هجمه‌های مختلفی به جمهوری اسلامی وارد می‌شود و کشورهای غربی با تحریم‌های مختلف سعی دارند اقتصاد ما را مختل کنند و با اختلاف‌افکنی بین قوای سه‌گانه که در رأس آن مقام معظم رهبری قرار دارند، وضعیت سیاسی ما را مختل کنند، لازم است ما در سطوح کلان و در مدیریت میانی با وحدت و صبوری بیشتر، مانع تحقق اهداف بیگانگان شویم و به همین دلیل لازم است تا در سایه همدلی و هم‌زبانی به نقد همدیگر بپردازیم تا کارها بهتر پیش برود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی همچنین در ادامه به تشریح انتظارات مردم این استان از عالی‌ترین مقام اجرایی خراسان شمالی پرداخت. به گزارش روزنامه خراسان شمالی، و اظهار داشت: درخواست مردم از استاندار جدید خراسان شمالی ضمن تلاش برای اخذ اعتبارات لازم برای استان، تلاش برای ارتقا شاخص‌های توسعه در خراسان شمالی و رساندن این شاخص‌ها به میانگین کشوری است.

همچنین نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی در تشریح انتظارت مردم و نمایندگان از استاندار جدید گفت: جذب سرمایه گذاران مهمترین نیاز امروز خراسان شمالی است. اگر در راستای اصل 44
 قانون اساسی و واگذاری امور به مردم بتوانیم سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به استان جذب کنیم بدیهی است که بتوانیم سریعتر به توسعه استان خراسان شمالی مشغول شویم.

حسین‌نژاد در توضیح مسائل، همچنین به سابقه شفقت استاندار جدید خراسان شمالی و مدیریت دو استان دیگر اشاره‌کرد و افزود: بیکاری به عنوان اصلی‌ترین معضل خراسان شمالی باید به سرعت مد نظر مسئولان اجرایی قرار بگیرد و ما مطمئنیم با تکیه بر مزیت‌های مختلف استان خراسان شمالی نظیر کشاورزی، دامپروری و گردشگری می‌توانیم به خوبی از پس این معضل برآییم.

وی به نیاز استان به صنایع تبدیلی اشاره و تأکید کرد: با توجه به حضور و فعالیت دامداران و کشاورزان می‌توان با توسعه صنایع وابسته تبدیلی و کشت و صنعت به توسعه منطقه و اشتغال و هم افزایی لازم در این زمینه کمک کرد.

حسین‌نژاد به وجود آرامگاه امامزاده‌های مختلف در منطقه به عنوان فرصت‌های گردشگری مذهبی اشاره کرد و توضیح‌داد: موهبت‌های خدادادی خراسان شمالی فرصت مغتنمی است که می‌توانیم با بهره‌برداری صحیح از آنها انتظارات مردم را برآورده کنیم.

در این جلسه حسین‌نژاد به نمایندگی از سوی نمایندگان استان خراسان‌شمالی لوح تقدیری را به جهانبخش استاندار قبلی اهدا و از زحمات او در این مدت تقدیرکرد و گفت: ایشان در برخی از نقاط استان با بیش از 30 بار بازدید رکوردی در بازدیدهای مسئولان اجرایی به جا گذاشت. همچنین به شفقت استاندار جدید نیز لوح تبریک به مناسبت انتصاب او تقدیم شد.

  • کد خبر : 22707
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار