خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/17 - 08:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدفاضل موسوی:

روند اجرایی مصوبات سفرهای استانی چشمگیر نیست

**نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی روند اجرای مصوبات سفرهای استانی در حوزه انتخابیه‌اش را نامطلوب عنوان کرد.

"سیدفاضل موسوی" با ارائه گزارشی از میزان اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت درحوزه انتخابیه‌اش، خاطرنشان کرد: مصوبات دور اول سفرهای استانی نیمه کاره است و مصوبات دور دوم این سفرها هم یا اصلاً شروع نشده و یا روند اجرایی آن چشمگیر نیست.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با روزنامه مردم نو زنجان برای نمونه به راه سلطانیه به خدابنده اشاره کرد و افزود: این راه قرار بود 4 بانده شود که هنوز عملیات اجرایی آن شروع نشده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، راه سلطانیه به قیدار و قیدار به کبودرآهنگ را نمونه دیگری از طرح‌های مصوب سفرهای استانی دولت اعلام کرد که عملاً هیچ کاری نشده و یا در حد مطالعات متوقف مانده است. این در حالی است که شهرستان خدابنده گسترده‌ترین و بزرگترین شهرستان شمال غرب کشور است که 200 هزار نفر جمعیت و 4 بخش دارد که هر کدام یک ویژگی خاص و ارزشمند دارند. شهرستان خدابنده را می‌توان جزو تاریخی‌ترین شهرهای استان زنجان دانست که آثار ارزشمند تاریخی زیادی را در خود جای داده است که از این میان تنها غار کتله‌خور به عنوان یک سایت گردشگری برای گردشگران مورد تأکید بوده است.

موسوی خاطرنشان کرد: به طور کلی زیربنای اقتصادی شهرستان خدابنده را کشاورزی، دامداری و صنایع دستی تشکیل می‌دهد و بیش‌ترین صادرات آن شامل فرآورده‌های دامی، صنایع دستی و محصولات کشاورزی از قبیل گندم، جو و انواع بنشن است. شغل بیشتر ساکنان این منطقه کشاورزی و دامداری است.

  • کد خبر : 21431
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار