خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/23 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدقدرت‌الله حسینی‌پور:

روستاهای بالای 20 خانوار گچساران از جاده مناسب برخوردار می‌شوند

**تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان گچساران تا پایان امسال از جاده مناسب برخوردار می‌شوند.

"سیدقدرت الله حسینی‌پور" نماینده مردم گچساران و باشت، میزان اعتبارات امسال اداره کل راه و ترابری کهکیلویه و بویر احمد در بخش حمل و نقل را 280 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان 22 درصد معادل 60 میلیارد ریال به شهرستان گچساران اختصاص یافته است.

وی در گفتگو با هفته نامه امید مردم کهکیلویه به چهار خطه کردن محور بابا میدان- گچساران تا خیرآباد اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ملی مصوبه کمیسیون ماده 32 را دریافت کرده و به زودی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

حسینی پور، از روکش 15 کیلومتر آسفالت از شهر دوگنبدان به سمت بهبهان، روشنایی، گارد ریل امامزاده جعفر تا پلیس راه و از سه راهی باشت تا شلال‌دان خبر داد و بیان کرد: پل هوایی روستای سعادت آباد، خیرآباد، تلخ‌آب شیرین و بوستان، خریداری شده و به‌زودی نصب می‌شوند.

وی گفت: چهار خطه کردن پلیس راه تا امامزاده‌جعفر حداکثر تا پایان هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی پور ادامه داد: راه روستایی جاده انجیر سیاه به طول 12 کیلومتر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسیدو عملیات اجرایی این پروژه از سال 1385 آغاز شده و 13 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شد در این پروژه 8600 تن آسفالت به‌کار رفته است.

وی با اشاره به اینکه فاز اول طرح توسعه فرودگاه گچساران 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: قرار است در فاز اول تکمیل و تجهیز فرودگاه گچساران، دوهزار و 860 متر از باند این فرودگاه آسفالت و بهسازی شود.

  • کد خبر : 21858
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار