خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/01 - 21:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسون آموزش و تحقیقات:

جلسه امروز با لاریجانی مثبت بود

**لاله افتخاری جلسه امروز بعدازظهر با رئیس مجلس را سازنده دانست و ابراز امیدواری کرد با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس نظر همه طرف‌ها تامین شود.

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با جلسه ای که امروز برخی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با رئیس مجلس تشکیل دادیم برنامه ریزی شد تا با اقداماتی همچون اصلاح آیین نامه داخلی مجلس نظر همه طرف ها تامین شود.

وی ضمن انتقاد از اهانت هایی که امروز از سوی برخی به مجلس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس شد، گفت: این اتفاق ها نیاز به این همه سر و صدا نداشت و می شد به گونه ای برنامه ریزی شود که با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس این موضوع مدیریت شود.

به گفته افتخاری به نظر می رسد افراد شعار دهنده و توهین کننده با اهداف خاصی شکل گرفته اند و می خواستند موجی ایجاد کنند تا بتوانند بر آن سوار شود؛ بنابراین دانسته یا نادانسته از احساسات دانشجویان استفاده کردند و مطالبی گفتند که به هیچ وجه وجاهت قانونی نداشت.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ضمن رد اخبار استعفای عده ای اعضای این کمیسیون تاکید کرد: این گونه نیست که با هر اتفاق کوچکی نمایندگان مجلس استعفا بدهند و هیچ کدام از ما هم نمی خواستیم استعفا دهیم.

  • کد خبر : 19986
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار