خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/14 - 13:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز کمیته دفاعی مجلس با حضور امیرشاه صفی بررسی کرد

توانمندی‌ها و نیازمندی‌های نیروی هوایی ارتش

**عضو کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از پیگیری موارد مربوط به نیروهای هوایی مسلح درجلسه امروز این کارگروه خبرداد.

"غلامرضا کرمی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به ماموریت اصلی کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  که همانا ارتباط با نیروهای مسلح کشور است، اظهار کرد: درجلسه صبح امروز کارگروه دفاعی که حدود 4 ساعت به طول انجامید امیرسرتیپ شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و دیگر معاونان این نیرو به همراه علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نمایندگان عضو کارگروه مذکور حضور داشتند.  

نماینده کرمان و راور در خانه ملت در خصوص دستور کار نشست مشترک کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، گفت: در این جلسه گزارش جامعی توسط فرمانده نیروی هوایی و معاونان ایشان درباره وضعیت این نیروارائه شد.

وی با اشاره به سابقه خوب نیروی هوایی ارتش دراوایل انقلاب، طی دوران دفاع مقدس و پس ازآن، یادآورشد: یکی از آخرین افتخارات این نیرو در مورد دستگیری شرور شرق کشورعبدالمالک ریگی بود که با قدرت نمایی این نیرو در آسمان کشور انجام شد.

کرمی در ادامه با اظهار اینکه نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران کارآمدترین نیروی هوایی منطقه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در نشست صبح امروز کارگروه دفاعی با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، امیرشاه صفی و معاونان او گزارشی از توانمندی ها و نیازمندی های بودجه ای این نیرو با توجه به بودجه بر بودن آن ارائه دادند.

عضوکارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین با یادآوری اینکه نیروی هوایی ارتش حافظ حریم هوایی کشوراست، خاطرنشان ساخت: این ماموریت نیروی هوایی می طلبد که مجلس در برنامه پنجم توسعه و قوانین بودجه های سنواتی توجه بیشتری به این نیرو مبذول داشته و از آن حمایت لازم را بعمل آورد.

کرمی همچنین در پایان با بسیار ارزشمند توصیف کردن نشست امروز کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، تصریح کرد:تداوم این جلسات چه در نیروی هوایی ارتش و چه در کمیسیون امنیت ملی مجلس می تواند در جهت تقویت این نیرو موثرباشد.

  • کد خبر : 21082
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار