خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/28 - 08:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
غلامعلی میگلی‌نژاد:

تعطیلی‌ها به نظام ضربه می‌زند

**نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعطیلات دو روزه‌ای که دلیل آن کمبود برق اعلام شد، گفت: میزان تولید برق در ایران در نیروگاه‌های آبی و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی، به نسبت تعرفه‌ای که برای صادرات گاز به کشورهای همسایه داریم و میزان مصرف داخلی ما پاسخگو نیست.

 

 

"غلامعلی میگلی‌نژاد" خاطرنشان کرد: تعطیلی‌ها خسارت زیادی به نظام می‌زند اما برای اینکه خسارت بیشتری به خاطر قطعی برق نبینیم، دولت ناچار به اتخاذ تصمیمات این‌چنینی است.

نماینده مردم بوشهر تصریح کرد: در بعضی استان‌ها زندگی بدون خنک‌کننده‌ها غیرممکن است و اگر قطعی برق اتفاق بیفتد، زندگی بسیار سخت می‌شود، از طرفی اگر برق صنایع قطع شود، خسارت زیادی به صنعت و تولید وارد می‌شود و دولت برای اجتناب از قطعی‌های موردی است که چنین تصمیمی اتخاذ کرد اما مسلماً این کار راه‌حل نیست.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اطلاع‌رسانی این تعطیلات نیز به گونه‌ای بود که در بین مردم نارضایتی ایجاد کرد.

میگلی‌نژاد تصریح کرد: باید فرهنگ جدید مصرف در استفاده از سرمایه‌های ملی در بین مردم جا بیفتد و جلوی استفاده نامتعارف و ناصحیح گرفته شود تا به خصوص در فصل گرما با مشکلات این‌چنینی مواجه نشویم.

وی افزود: برای جلوگیری از قطعی‌های موردی احتیاج به سیاست‌گذاری طولانی است تا با توجه به هزینه بالایی که تولید برق دارد، دولت بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

  • کد خبر : 22404
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار