خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/23 - 19:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی:

تعطیلی اداره‌ها به معنی تحقق نیافتن سال همت و کار مضاعف است

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به همت مضاعف و کار مضاعف است تعطیلی‌های مدام موجب می‌شود اهداف مدنظر رهبر انقلاب تحقق نیابد.

"محمدقیوم دهقانی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: در حالی که همه باید در سال همت مضاعف و کار مضاعف تلاش خود را برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و رشد شکوفایی کشور  دو چندان کنند یکباره تعطیلی چند روزه کشور موجب می شود تا اهداف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی محقق نشود.

نماینده مردم شهرهای ایرانشهر، سرباز و الگان و بخش های لاشار، فنوج، بنت و آشار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه رقابت اقتصادی میان برخی کشورها به قدری نزدیک و حیاتی است که حتی قطع برق های کوتاه یکدیگر را هم محاسبه می کنند و آن را نوعی پیش افتادن برای خود ارزیابی می کنند.

دهقانی تصریح کرد: باید زیرساخت های لازم برای پیشرفت و توسعه کشور را در راستای تلاش های مضاعف، کوشش های خستگی ناپذیر همانند دوران دفاع مقدس قرار دهیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: همه باید در راستای شکوفایی و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نکنیم و با قدرت زمینه های رشد و ارتقا نظام را فراهم کنیم.

  • کد خبر : 21927
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار