خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/07 - 21:09
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو مجمع نمایندگان تهران:

تشکیل کارگروهی در جهت رفع مشکلات محله پامنار

**عضو مجمع نمایندگان تهران از تشکیل کارگروهی در جهت رفع مشکلات مردم محله 5 منطقه 12 شهرداری تهران خبر داد.

"اسماعیل کوثری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه عصر امروز(7 تیرماه) مجمع نمایندگان تهران با نمایندگان میراث فرهنگی، شهرداری منطقه 12 و اعضای شورایاری محله پامنار جلسه داشت، تاکید کرد: از آنجایی که مردم منطقه 12 که یکی از محله‌هایی است که به عنوان میراث فرهنگی تاریخی محسوب می شود، ابراز نارضایتی کرده بودند جلسه ای در همین راستا با مسئولان مربوط برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه گزارش شهرداری و میراث فرهنگی بررسی شد و  در نهایت کارگروهی متشکل از یک نماینده تهران، نماینده‌ای از میراث فرهنگی و نماینده‌ای از شهرداری منطقه 12 تشکیل شد.

کوثری با بیان اینکه این کارگروه، مسائل و مشکلات محله‌های پامنار، بازار و سرچشمه را مورد بررسی قرار خواهد داد، تصریح کرد: در نهایت مقرر شد تا 2 ماه آینده شهرداری طرحی در جهت رفع مشکلات ارائه و در کارگروه بررسی شود.

عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان امروز با شهرداری، ستاد کل نیروهای مسلح و وزرات دفاع  نیز جلسه داشت، تاکید کرد: در این جلسه گزارش انتقال و تغییر کاربری پادگان‌ها و مکان‌های نظامی داخل شهر به خصوص شهر تهران ارائه شد.

وی ادامه داد: کار انتقال پادگان قلعه مرغی به پایان رسید و قرار شد شهرداری تهران تا پایان مردادماه سال جاری طرحی در خصوص تغییر کاربری این مکان ارائه کند.

کوثری با اشاره به اینکه در خصوص جنگ افزارسازی خیابان پیروزان نیز تصمیم‌گیری شد، ادامه داد: با وزارت دفاع توافق‌های اولیه انجام شد و با تایید رده‌ها، فرمانده‌ها و ستاد کل نیروهای مسلح این مکان نیز تغییر کاربری خواهد داد.

این نماینده به برنامه‌های دیروز مجمع نمایندگان تهران اشاره کرد و گفت: روز گذشته از خط 4متروی شهر که شرق به غرب است بازدید شد؛این خط از میدان شهید کلاهدوز تا میدان ولی عصر 100 درصد کامل شده است.

وی ادامه داد: از میدان ولی عصر تا میدان انقلاب ریل گذاری شده و آماده بهره برداری است و با خرید واگن و لوکوموتیو کار این مسیر به پایان خواهد رسید.

کوثری با بیان اینکه کار عمرانی مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی تاحدودی به پایان رسیده است، تاکید کرد: در این مسیر ریل گذاری یک طرف آن تکمیل شده است و با خرید واگن و لوکوموتیو  خط 4 متروی شهری تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از خط 3 متروی شهری که در منطقه جنوب غربی قرار دارد بازدید شد.

  • کد خبر : 20428
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار