خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/08 - 20:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی به خانه ملت خبر داد

تشکیل کار گروه ویژه در کمیسیون تلفیق

**عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در این کمیسیون کارگروهی تشکیل شد تا به موضوعاتی از لایحه برنامه پنجم توسعه که فرصت نمی‌شود در کمیسیون تلفیق بررسی شوند، رسیدگی کند.

سیدنجیب حسینی نماینده مینودشت در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در این جلسه مواد دیگری از لایحه برنامه پنجم توسعه بررسی و تصویب شد که درواقع تا ماده 21 این لایحه به تصویب کمیسیون رسیده است.

وی افزود: مهمترین مصوبه امروز کمیسیون این بود که دولت مکلف شد تا با استفاده از بودجه عمومی نسبت به بازسازی و مقاوم سازی مدارس در سه سال اول برنامه پنجم توسعه اقدام کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس از تشکیل کارگروهی در این کمیسیون خبر داد و گفت: این کارگروه موظف شد تا بر روی موضوعاتی که فرصت بررسی آن در کمیسیون تلفیق نمی شود، بررسی های خود را انجام دهد و اعضای کمیسیون تلفیق توافق کرده اند که اگر در این کارگروه موضوعی تصویب شد آن موضوع در تلفیق هم مورد تصویب قرار گیرد.

حسینی گفت: یک نماینده از دیوان محاسبات مرکز پژوهش های مجلس، دولت، مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک نماینده از کمیسیون برنامه و بودجه و یک نماینده از کمیسیون های تخصصی مربوط با بحث موردنظر از اعضای کارگروه هستند.

وی گفت: این کارگروه فردا درخصوص مسائل وزارت رفاع و تامین اجتماعی و همچنین آموزش عالی موضوعاتی را در دست بررسی دارد و بررسی های خود را به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد کرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: جلسه بعدی کمیسیون صبح فردا خواهد بود.

  • کد خبر : 20548
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار