خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/01 - 18:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ناصری به خانه ملت خبر داد:

تاکید بر رفع مشکلات مردم اطراف نیروگاه بوشهر در کمیسیون شوراها

**سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: مشکلات مردم ساکن اطراف نیروگاه بوشهر با حضور معاون سیاسی- امنیتی وزیر کشور و مسئولان استان بوشهر بررسی و بر رفع مشکلات تاکید شد.

عبدالحسین ناصری نماینده گرگان و آق قلا در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اعضای کمیسیون چندی پیش بازدیدی از استان بوشهر، جزیره خارک و نیروگاه اتمی بوشهر داشتند و در جریان مشکلات مردم جزیره خارک و 2 روستای اطراف نیروگاه قرار گرفتند.

وی افزود: بعد از آن بازدید قرار شد تا این مشکلات در کمیسیون پیگیری شود که در جلسه امروز کمیسیون از معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور، استاندار بوشهر و مسئولان سازمان انرژی اتمی دعوت شدند تا با حضور در کمیسیون بحث و بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: پس از صحبت های مختلف در نهایت تصمیم گرفته شد تا وزارت کشور هرچه سریعتر نسبت به تعیین و تکلیف ساکنین روستاهای هلیله و بندرگاه جنب نیروگاه اتمی تصمیم اتخاذ کند.

ناصری افزود: در این جلسه مقرر شد که باتوجه به پیشرفت های علم، اگر حضور این مردم در اطراف نیروگاه خطراتی ندارد بهتر است در آنجا باقی بمانند و اگر دولت در جابه جایی این افراد تصمیم دارد هرچه سریعتر نسبت به ساخت مکانی مناسب با امکانات مکفی اقدام و نسبت به جابه جایی این افراد هماهنگی های لازم صورت گیرد.

  • کد خبر : 19958
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار