خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/31 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
میرخلیلی: محرابیان پاسخگو باشد

تاخیر 15 ساله در احداث کارخانه پودر آلومینا در میناب

**نماینده میناب، رودان و باسک در مجلس گفت: علی اکبر محرابیان وزیر صنایع باید درخصوص عدم احداث کارخانه «پودر آلومینا» که از زمان دولت هاشمی رفسنجانی تاکنون احداث نشده، پاسخگو باشد.

سیدعلی میرخلیلی نماینده میناب در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سوال خود از علی اکبر محرابیان که در دستور کار روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد، گفت: محور این سوال درخصوص عدم احداث کارخانه «پودر آلومینا» که کلنگ احداث آن در زمان دولت هاشمی رفسنجانی زده شده، است.

وی افزود: حدود 15 سال پیش قرار بود تا این کارخانه که پودر لازم را برای تولید آلومینیوم، تولید می کند در شهرستان میناب احداث شود اما نه تنها در آن زمان و بعد در دولت خاتمی این کارخانه احداث نشد، بلکه در حال حاضر و در دولت فعلی نیز اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه در زمان سفر آقای احمدی نژاد به این شهرستان یکی از خواسته های اصلی مردم احداث همین کارخانه بود، گفت: رئیس جمهور قول احداث کارخانه را داد و کارهای مطالعاتی آن انجام شد اما در حال حاضر می گویند که امکان احداث کارخانه شهر دیگری در استان هرمزگان باشد.

میرخلیلی گفت: وزیر صنایع باید پاسخ دهد که چرا به رغم انجام کار مطالعاتی و گذشت بیش از 15 سال هنوز این کارخانه احداث نشده است.

  • کد خبر : 19790
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار