خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/25 - 10:02
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سلیمی خبر داد:

تأسیس دانشگاه پیراپزشکی در محلات

**نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از تأسیس یک دانشگاه پیراپزشکی در منطقه محلات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در روزهای اخیر وزیر بهداشت از حوزه انتخابی محلات، دلیجان و نراق بازدید کرد و در این بازدید قول تأسیس یک دانشگاه پیراپزشکی در این منطقه را به مردم این نواحی داد.

علیرضا سلیمی گفت: در این بازدید وزیر بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت بیمارستان ناحیه بازدید کردند و در خصوص رفع مشکل مردم منطقه در حوزه درمانی و پوشش‌دهی مطلوب درمانگاه‌ها و کادر پزشکی در روزهای آخر هفته و به طور شبانه‌روزی با وی رایزنی‌هایی صورت گرفت.

نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با هفته نامه وقایع استان خاطرنشان کرد: تأسیس این دانشگاه در منطقه قدم بسیار مهمی در جهت توسعه علمی و اقتصادی منطقه خواهد بود و از لحاظ تأمین نیروی علمی در حوزه‌های درمانی بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

علیرضا سلیمی همچنین از رایزنی‌ها با جهاد کشاورزی و وزارت بازرگانی برای ارتقای پایانه صادرات گل و گیاه محلات خبر داد و گفت: در شرایطی که 95درصد گل و گیاه استان از این پایانه صادر می‌شود، انتظار داریم برای توسعه این پایانه گام‌های جدی‌تر برداشته شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در خصوص واگذاری زمین‌های بیشتر برای توسعه دهکده گل و گیاه در منطقه نیز با مدیرکل مسکن استان جلساتی داشتیم.

سلیمی خاطرنشان‌کرد: علی‌رغم دستور وزیرمسکن مبنی‌بر واگذاری 200هکتار زمین به پرورش‌دهندگان گل‌وگیاه مدیرکل مسکن استان امتناع کرده و دستور را غیرقانونی خوانده است.

سلیمی تصریح کرد: اینکه یک معاون وزیر، دستور وزیر را نقض کرده و آن را غیرقانونی می‌خواند، نشان می‌دهد که اگر مسئولی بخواهد از انجام کاری شانه خالی کند از هیچ نقض دستوری ابایی ندارد.

سلیمی خبر داد: با پیگیری‌هایی که انجام شد، قرار شده این معضل مدیریتی رفع‌شود و دستور وزیر مبنی‌بر واگذاری 200هکتار اراضی به کشاورزان رفع شود.

علیرضا سلیمی در خصوص سخنان اخیر مقام رهبری در خصوص ضرورت حفظ وحدت‌ مسئولان و شفاف‌سازی مواضع خواص گفت: یکی از پیچیدگی‌هایی که امروز در تبلیغات دشمن وجود دارد، این است که دشمنان می‌خواهند مواضع خواص از طرف مردم مورد تردید واقع شود و از این طریق راه نفوذ برای ویرانگری پیدا کنند.

سلیمی خاطرنشان‌کرد:پیرو سخنان مقام معظم رهبری، شفاف‌سازی باعث می‌شود که مرزبندی دقیق بین مواضع اتفاق بیفتد تا دشمن نتواند از طریق شبهاتی که در مواضع خواص ایجاد می‌کند، مردم را دچار سردرگمی کنند.وی ادامه داد: خواص باید به گونه‌ای حرکت کنند که این تردید و سرگشتگی برای مردم پیش نیاید.

سلیمی تصریح کرد: تجربه و تاریخ نشان داده است که دشمنان ایران به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیستند و شاهد آن پرتاب دو موشک به سمت ناوگان مسافربری ایرانی در آب‌های ایران است که بعد از این اتفاق که آن را اشتباه در تشخیص ناوگان اعلام کردند، نه تنها از مردم ایران عذرخواهی‌نکردند، بلکه به فرمانده خود مدال هم دادند.

سلیمی تأکیدکرد: این حادثه نشان داد سیاستمداران آمریکایی برای پیشبرد مواضع خود از هیچ جنایت هولناکی فروگذار نمی‌کنند، همان‌طور که در عراق نیز شاهد جنایت‌های بی‌شمار آنها بوده‌ و هستیم.

سلیمی تصریح‌کرد: اتفاقات اینچنینی نوعی چنگ و دندان نشان‌دادن‌بود که آمریکا فکر می‌‌کند با این رفتار می‌تواند باعث شود ایران از مواضع خود عقب‌نشینی کند.

وی افزود: اما رفتار دوگانه سیاستمداران آمریکایی و حوادثی اینچنینی که نشان می‌دهد در ذهن فرماندهان و سیاستمداران آنها چه تفکرات هولناکی می‌گذرد، نه تنها باعث سست شدن ایران در مواضعش نشد، بلکه باعث شد مردم ایران هرچه بیشتر به ماهیت دشمنان خود پی برده و در مواضع خود محکم‌تر شوند.

  • کد خبر : 22009
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار