خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/29 - 19:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حیدرپور به خانه ملت خبر داد:

بررسی مشکلات شورای شهر شیرود در هیات حل اختلاف وزارت کشور

**نماینده ناظر مجلس در هیات مرکزی حل اختلافات شوراها در وزارت کشور از بررسی مشکلات شورای شهر شیرود از توابع تنکابن در این هیات خبر داد.

"عوض حیدرپور" نماینده شهرضا در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه هیات مرکزی حل اختلافات شوراهای وزارت کشور امروز جلسه داشت، گفت: اینجانب به همراه سیداحمد آوایی نماینده دزفول بعنوان 2 نماینده ناظر مجلس در این هیات در جلسه مذکور شرکت کردیم که اشکالات شورای شهر شیرود از توابع تنکابن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اشکال این شورا در خصوص نحوه تشکیل شورا بوده که 14 روستا ادغام شده و شورای شهر شیرود تشکیل گردید که احکامی در زمینه شورای شهر صادر شد و در نهایت حکمی از سوی دیوان عدالت اداری هم درباره فعالیت شورای شهر صادر شد که ما در جلسه امروز خواستار اجرای همان حکم دیوان عدالت اداری شدیم.

حیدرپور اضافه کرد: همچنین موضوع استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر لای بید از توابع شاهین شهر اصفهان در هیات مرکزی حل اختلافات شوراهای وزارت کشور مطرح شد و در این جلسه مقرر گردید که از آنجا که همه اعضای شورای شهر بصورت دسته جمعی استعفا دادند این موضوع پذیرفتنی نیست و استاندار اصفهان که استعفای  این اعضا را پذیرفته و سرپرست شورای شهر شده، قانوناً نمی بایست این کار را انجام می داد.

  • کد خبر : 22717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار