خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/14 - 20:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور آقامحمدی در جلسه کمیسیون ویژه مجلس صورت گرفت؛

بررسی عملکرد دولت دراجرای اصل 44 قانون‌اساسی

**رئیس کمیسیون اصل 44 قانون اساسی اعلام کرد، در جلسه امروز این کمیسیون که با حضور علی آقامحمدی برگزار شد درباره اقدامات دولت در خصوص بحث های مربوط به سرمایه گذاری بحث شد.

"حمیدرضا فولادگر" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون ویژه پیگیری و نظارت بر اجراء اصل 44 قانون اساسی که با حضور علی آقا محمدی مشاور مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه که بیش از 3 سه ساعت به طول انجامید، آقامحمدی که معاونت رحیمی را نیز عهده دار است گزارشی از اقدامات دولت درباره بحث های مربوط به سرمایه گذاری ارائه کرد.

نماینده اصفهان با اشاره به قانون اصل 44 قانون اساسی، یادآور شد: این قانون به دو قسم واگذاری ها و بسترسازی برای سرمایه گذاری در کشور تقسیم می شود که در جلسه امروز کمیسیون ویژه پیگیری و نظارت بر اجرای اصل 44 بیشتربحث ها روی بخش سرمایه گذاری صورت گرفت.

فولادگر با خوب ارزیابی کردن بحث های صورت گرفته در کمیسیون مربوطه که مسوولان وزارت بازرگانی  نیز در آن حضور داشتند، تصریح کرد: قرار شد بحث های این جلسه جمع بندی و در یک جلسه دیگر مورد بحث قرار گیرد.

  • کد خبر : 21137
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار