خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/14 - 08:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور مسوولان دولتی صورت گرفت؛

بررسی سخنان رئیس جمهوردرباره طرح عفاف و حجاب درکمیسیون اصل 90

**عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل مربوط به طرح عفاف و حجاب در جلسه عصر دیروز این کمیسیون با مسوولین ذیربط خبر داد.

"سیدفاضل موسوی" درگفت و گو با خبرنگارخانه ملت، اعلام کرد: در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی و نمایندگانی از وزارتخانه های ارشاد و کشور و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند تا گزارشی ازعملکرد خود درباره طرح عفاف و حجاب ارائه دهند.

نماینده خدابنده درمجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های رئیس جمهورکه درباره طرح عفاف و حجاب داشتند، تصریح کرد:سوالاتی پس از اظهارات احمدی نژاد درباره اجرای این طرح برای اعضای کمیسیون پیش آمده بود و اعضا به دنبال این بودند که بدانند منشا این سخنان چیست که باعث برخی نگرانی های علما و نمایندگان شده است.

موسوی با اظهار اینکه مسوولان حاضر در کمیسیون اصل 90 توضیحاتی دراین خصوص ارائه دادند، افزود: قرار شد مجموع این توضیحات در کمیسیون بررسی و یک گزارشی تهیه و به مسوولان و نمایندگان ارائه شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین اعلام کرد؛ در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون، مسوولان نیروی انتظامی گزارشی ازعملکرد خود درباره طرح عفاف و حجاب و مشکلات خود در این زمینه ارائه دادند.

موسوی در پایان سخنان خود مدت زمان برگزاری جلسه اعضای کمیسیون اصل 90 با مسوولان ذیربط درخصوص بررسی مسائل مربوط به طرح عفاف و حجاب را 2 ساعت اعلام کرد.

  • کد خبر : 21048
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار