خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/01 - 19:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی خبر داد:

بررسی تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا در کمیسیون اقتصاد

**سخنگوی کمیسیون اقتصادی مهمترین موضوعات جلسه امروز کمیسیون را بررسی تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مناطق آزاد و حضور وزیر بازرگانی برای پاسخ به سوالات نمایندگان عنوان کرد.

سیدعلی موسوی جرف سخنگوی کمیسیون اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به بحث پیرامون تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و مناطق آزاد از حضور وزیر بازرگانی در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان خبر داد.

وی مهمترین سوالات نمایندگان از وزیر بازرگانی را پیرامون واردات کالاهای کشاروزی و دامی و نحوه تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: تعدادی از نمایندگان قانع شدند و تعدادی از نمایندگان نیز از پاسخ وزیر قانع نشدند که این موضوع منجر به تشکیل کمیته برای بررسی بیشتر شد.

وی همچنین گفت: در جلسه امروز مسئولان نهادهای مربوط به مناطق آزاد نیز حضور داشتند که با حضور نمایندگان و بحث در مورد تحقیق و تفحص از مناطق آزاد نتایج خوبی به دست آمد.

موسوی در مورد چگونگی برخورد طرفین با موضوع تحقیق و تفحص از مناطق آزاد و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز گفت: تشکیل هیات تحقیق باید به عنوان یک فرصت طلایی از دو طرف تلقی شود و با همکاری دو طرف مشکلات مناطق آزاد و ستاد مبارزه با قاچاق کالا بررسی و اصلاح شود و راه چاره ای اندیشیده شود.

  • کد خبر : 19980
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار