خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/20 - 13:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

با سازمان حفاظت از محیط زیست تعارف نداریم

**عملکرد محیط زیست تاکنون در هیچ یک از دولت‌ها آنطور که شایسته حفظ و حراست از منابع طبیعی در ایران است، نبوده بر این اساس نمایندگان در صدد هستند تا اقدامات و اعمال انجام شده در سازمان محیط زیست را بررسی نمایند.

"علی بنایی" عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این رابطه به خانه ملت گفت: در حال حاضر در حال بررسی عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در دولت دهم هستیم؛ چراکه وظایفی را که این سازمان ملزم به اجرای آن است تعارفی بدان سازمان محول نشده است. درواقع در صدد هستیم تا برنامه پنجم توسعه در زمینه حفاظت از محیط زیست همگی اجرایی شوند. به هر حال این موضوع جای تامل دارد و می خواهیم که از دور زدن قانون و سوء استفاده از آن جلوگیری به عمل آوریم.

 بنایی ادامه گفت: درکل باید اظهار کرد که عملکرد این سازمان تا کنون جای تامل دارد و اگر همه موارد را در نظر بگیریم این سازمان را موفق در اجرای برنامه ها نمی دانیم.
 او در پاسخ به این سوال که چگونه می توان شاهد عملکرد مثبت این سازمان بود گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست باید بتواند با سعه صدر با دیگر سازمانهای مربوطه تعامل و ارتباط بر قرار کند و همواره محیط های بومی و اقلیمی را مد نظر قرار دهد؛ اما اگر بخواهد که تنها به دلخواه خود عمل کند این سازمان موفق نخواهد بود.

  • کد خبر : 21543
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار