خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/30 - 20:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

انتقاد نماینده شهر بابک از ممانعت بر سر جذب نیروی این منطقه در مس سرچشمه

**نماینده شهر بابک نسبت به ممانعت بر سر جذب نیرو از مردم این منطقه در مس سرچشمه انتقاد کرد.

"مصطفی رضا حسینی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت سخن می گفت، افزود: اخیراً یکی از مقامات رفسنجان در سخنانی اعلام کرده اند که مجتمع مس سرچشمه نباید از شهر بابک نیرو جذب کند.

رضا حسینی خاطرنشان کرد: نزدیک به 40 سال است که شیره جان طبیعت شهر بابک یعنی آب این منطقه به مجتمع سن منتقل می شود و این در حالی است که بیشترین و بهترین بهره برداری و امتیاز آن از آن رفسنجان و شرکت مس بوده است و بی توجهی ها به ویژه در ارکان مدیریتی از آن شهر بابک.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی لازم می دانم اعلام کنم معدن مس سرچشمه و امتیازات آن همچون گذشته برای شهرستان های دیگر است و در صورت عدم رسیدگی در انتقال مدیریت آبرسانی به مجتمع مس شهر بابک و لحاظ مقررات ویژه در انتقال آب به سرچشمه به نمایندگی از مردم و با حضور دلسوزان شهرستان نسبت به قطع شیرهای آب و مسدد نمودن آبرسانی به سرچشمه از طریق شهر بابک عین عدالت را اجرا خواهیم کرد.

نماینده مردم شهر بابک افزود: به عنوان نماینده مجلس همواره به قانون و عدالت پایبند بوده به حقوق دیگران احترام می گذارم و آن را جزء لاینفک وجودی خود می دانم لکن اجازه نخواهم داد کوچکترین حقی از مردم حوزه انتخابیه ام به بهانه های غیرمنطقی و غیرمعمول ضایع شود.

  • کد خبر : 22891
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار