خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/26 - 17:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

انتقاد ثروتی از عدم رشد فیبر نوری در خراسان شمالی

**نماینده بجنورد و جاجرم با انتقاد از عدم رشد مناسب فیبر نوری در استان خراسان شمالی گفت: متاسفانه به همین دلیل صدا و سیما، نیروی انتظامی و دانشگاه ها از اینترنت پرسرعت برخوردار نیستند.

"موسی الرضا ثروتی" نماینده بجنور و جاجرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در استان خراسان شمالی اینترنت پرسرعت وجود ندارد، گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از گذشت 2 سال وزارت ارتباطات و فناوری کارگزاران دفاتر مخابرات را بیمه نکرده است، گفت: مطابق قانون مصوب مجلس کارگزاران دفاتر مخابرات باید بیمه شوند؛ اما بعد از گذشت 2 سال از این مصوبه هنوز خبری نیست.

نماینده بجنورد و جاجرم با اشاره به ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه در این استان گفت: استان خراسان شمالی از لحاظ مساحت از 14 استان و از لحاظ جمعیت از 7 استان بزرگ تر است ولی از لحاظ آنتن دهی تلفن همراه آخرین استان است.

ثروتی با اشاره به عدم آنتن دهی تلفن همراه در راه های اصلی بجنورد گفت: جاده بجنورد- شوگان- جاجرم - شاهرود، جاده بجنورد- شهرآباد کلاله- گنبد و جاده بجنورد- راز- غلامان سه جاده اصلی شهرستان بجنورد هستند که آنتن دهی تلفن در آنان ضعیف است.

وی با انتقاد از عدم واگذاری تلفن ثابت به روستاهای خراسان شمالی گفت: در بسیاری از روستاهای بالای 20 خانوار در کشور تلفن ثابت وجود دارد اما این امکانات در روستاهای استان خراسان شمالی مشاهده نمی شود.

ثروتی با اشاره به این مشکلات گفت: وزیر مخابرات باید در این زمینه پاسخگو باشد.

  • کد خبر : 22186
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار