خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/28 - 18:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قنبری خبر داد:

انتخاب روسای کمیته‌های سه‌گانه تحقیق و تفحص سازمان تامین اجتماعی

**عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی از انتخاب روسا و اعضای کمیته سه گانه این کمیته خبر داد.

"داریوش قنبری" نماینده مردم ایلام در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری مجلس با اشاره به تشکیل جلسه امروز کمیته تحقیق و تفحص، تاکید کرد: در جلسه امروز وظایف نمایندگان کمیته تتحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی تقسیم بندی شد و اعضا و روسای کمیته‌های تحقیق و تفحص از شرکت شستا، سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: ریاست کمیته تحقیق و تفحص از شرکت شستا بر عهده علی زنجانی حسنلویی نماینده مردم نقده قرار گرفت و بنده نیز نایب رییس این کمیته شدم.

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه نماینده مردم تهران رییس کمیته تفحص از سازمان تامین اجتماعی شد، افزود: علی‌رضا محجوب رییس و نصرالله ترابی قهفرحی نماینده مردم شهرکرد نایب رییس این کمیته شدند.

قنبری با اشاره به تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان بازنشستگی کل کشور، تصریح کرد: ریاست این کمیته را علی‌محمد موسوی مبارکه نماینده مردم مبارکه برعهده گرفت و مرادعلی‌منصوری‌رضی نماینده مردم رامیان نایب رییس کمیته تفحص از سازمان بازنشستگی شد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های سه‌گانه ظرف هفته آینده کار خود را آغاز خواهند کرد، تاکید کرد: با انتخاب کارشناسان مرتبط با کمیته‌های سه‌گانه، اعضای کمیته‌ها در حوزه‌های خود مستقر خواهند شد و مسائل را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهند.

قنبری به تصویب مقررات کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز پس از تعیین اعضا کمیته‌های سه‌گانه، مقرراتی نیز مطرح و به تصویب اعضای کمیته تحقیق و تفحص سازمان تامین اجتماعی رسید.

وی ادامه داد: بر اساس این مقررات، مقرر شد کمیته‌ها تا پایان تحقیق و تفحص و تهیه گزارش کامل از مسائل سازمان‌ها و شرکت مذکور انعکاس خبری نداشته باشند.

سیدعلی‌محمدموسوی مبارکه، نصرالله ترابی، علی زنجانی، هادی مقدسی، صمد فدایی، محمدمهدی پورفاطمی، علیرضا محجوب، داریوش قنبری، مهدی عیسی‌زاده، جواد صبور، مرادعلی منصوری رضی، محمدحسین فرهنگی، غلامرضا دهقان ناصرآبادی و موسی‌الرضا ثروتی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی کشور هستند.

  • کد خبر : 22531
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار