خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/01 - 18:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اکرمی خبر داد:

ابقای غلامعلی حدادعادل به ریاست کمیسیون فرهنگی

**عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری انتخاب هیات رییسه کمیسیون و ابقای حدادعادل خبر داد.

سیدرضا اکرمی، نماینده تهران در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در دستورکار جلسه امروز کمیسون انتخاب هیات رییسه مقرر شده بود، گفت: به این ترتیب حدادعادل نماینده مردم تهران رییس، جواد آرین‌منش نماینده مردم مشهد و فاطمه رهبر نماینده تهران نایب رییس کمیسیون شدند.

وی ادامه داد: ستار هدایت‌خواه نماینده دنا و بویراحمد بار دیگر مسئولیت سخنگویی کمیسیون فرهنگی را بر عهده گرفت و بهروز جعفری نماینده سمیرم و سیدعلی طاهری نماینده گرگان دبیران کمیسیون شدند.

اکرمی با بیان اینکه رییس کمیسیون و برخی نمایندگان به عتبات عالیات جهت حضور در بزرگداشت آیت‌الله حکیم رفته بودند، تاکید کرد: در این سفر گزارشی مبنی بر مشکلات زایران تهیه شد و در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (12) قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب 1348 از برنامه‌های دیگر امروز کمیسیون بود.

نماینده تهران با بیان اینکه این طرح در ارتباط با آثار شهید مطهری است، افزود: مجوز 30 سال انتشار آثار شهید مطهری به پایان رسیده است که بحث کمیسیون تمدید یا عدم تمدید انتشار این آثار بود.

وی تاکید کرد: گفت‌وگو و بررسی به اجازه تمدید و عدم تمدید این آثار در بین نمایندگان موافق و مخالف تا این لحظه به نتیجه نرسید.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه کمیسیون دستور کار دیگری نیز داشت، تصریح کرد: بررسی طرح یک فوریتی امر به معروف و نهی از منکر، از دیگر برنامه‌های امروز کمیسیون فرهنگی بود که با توجه به طولانی شدن طرح یک فوریتی الحاق، بررسی این طرح به زمان دیگر موکول شد.

  • کد خبر : 19956
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار