خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/29 - 17:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون عمران:

آلودگی آب تهران در مجلس با جدیت پیگیری می‌شود

**عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر قادر به تأیید و یا تکذیب آلودگی آب و یا تغییر در نحوه تصفیه آب نیستم و باید بررسی‌های دقیق تری انجام شود.

"مهرداد بائوج لاهوتی" در گفت ‌و گو با خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به این پرسش که علت بالا بودن نیرات آب بخشهای از تهران که از سوی وزیر بهداشت اعلام شده، گفت: این مسئله چیز جدیدی نیست و از مدتها قبل نیز مطرح است.

وی افزود: بیش از 6 ماه قبل این بحث در کمیسیون عمران با حضور مسئولان شرکت آب و فاضلاب و وزارت بهداشت بررسی شد که در آن جلسه وزارت نیرو و مسئولان آب و فاضلاب استدلاهای علمی داشتند و بالا بودن نیترات را تکذیب می‌کردند.

وی با بیان اینکه در آن زمان استدلاهای وزارت نیرو تاحدی قابل قبول بود، اظهار کرد: در حال حاضر من قادر به تأیید و یا تکذیب این مسئله نیستم و باید بررسی‌های دقیق تری انجام شود.

نماینده مردم لنگرود در خانه ملت با بیان اینکه در امر تصفیه آب تهران اتفاق تازه‌‌ای رخ نداده که بتوان آن راعلت آلودگی آب تهران دانست، اظهار کرد: با توجه به اعلام رسمی این مسئله از سوی وزیر بهداشت، ما قطعا این موضوع را پیگیری می کنیم و احتمالا جلسه ای در همین ارتباط در هفته آینده ترتیب خواهیم داد.

  • کد خبر : 22679
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار