خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
اسحاقی در تذکر شفاهی:

وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی خود توجه کند

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس گفت: پول نفت برای مردم است و وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی خود برای بهره گیری از این سرمایه عمومی توجه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 30 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نفت، اظهار داشت: وزارت نفت آیا در اعمال نظارت بر محدودیت هایی که برای سوخت در استان خراسان جنوبی می شود برنامه درستی دارد؟

وی افزود: استان ما تنها محل عبور قاچاقیان است اما به بهانه قاچاق محدودیت های فراوانی در استان ایجاد شده و این وضعیت مشکلات زیادی برای مردم حاصل کرده است در حالی که تنها مقصد و مبدا اصلی قاچاق سیستان و بلوچستان است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس ادامه داد: 8 سال در دولت آقای روحانی شرایط برای قاچاق فراهم شد و آیا با این مصوبان وضع برخورد شد در حالی که با یک شوتی که برای امرار معاش خود قاچاق می کند به شدیدترین وجه ممکن برخورد می شود و تمام اموال و دارایی او مصادره می شود.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نفت گفت: سرمایه نفت برای مردم است و نفت و پول نفت برای حق مردم، آیا وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه استفاده از این سرمایه در جهت محرومیت زدایی و توجه به زیرساخت های توسعه ای در استان های نفت خیز و محروم توجه می کند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379790
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار