خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/29 - 15:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

‏وضعیت مسکن نیازمند اصلاح روندها در سطح اجرایی است

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در مجلس در توئیتی به حضور خود در برنامه تلویزیونی ‎تهران۲۰ با اشاره به ‎موضوع ناکارآمدی در انبوه‌سازی ‎مسکن و برهم ریختن بازار مسکن،اشاره کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل 90 در مجلس در توئیتی نوشت: 



در برنامه تلویزیونی ‎تهران۲۰ با اشاره به ‎انباشت ناکارآمدی در نتیجه عدم اقدام موثر در انبوه‌سازی ‎مسکن طی ۹ سال گذشته، برهم ریختن بازار مسکن در اثر برهم خوردن عرضه و تقاضا، نتیجه عدم اعتقاد به این موضوع در دولت گذشته و عدم تغییر مدیریت میانی در دولت سیزدهم می‌باشد.

طی سال‌های گذشته در کنار عدم اقدام ساخت مسکن جهت پاسخ به تقاضا، بروز مشکلات عدیده در بهره‌برداری از ‎سامانه املاک و اسکان در سال‌های قبل نیز در نهایت منجر به خلاء نظارت صحیح بر بازار و آشفتگی قیمت‌ها شده است.

وضعیت مسکن حتما نیازمند اصلاح روندها در سطح اجرایی است و وزارت راه و شهرسازی می‌بایست با اقدام عملیاتی در حوزه ساخت‌وسازها و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌های ‎دولت از جمله ‎مالیات، برای عرضه قریب به ۳ میلیون مسکن احتکار شده، زمینه تنظیم قیمت‌ها از طریق پاسخ به تقاضا را فراهم کند./

  • کد خبر : 344215
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار