خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/24 - 13:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
موسوی لارگانی نوشت:

خودترمیمی دیرهنگام دولت،قابل ستایش است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به استعفای عبدالملکی از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



۱- انتخاب آقای عبدالملکی از همان ابتدا اشتباه بود.وزارت رفاه با ۷۰ درصد مردم ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد.از همان ابتدا هشدار لازم را دادم. در مجلس هم طی  طرح سوال خدا را گواه گرفتم جز خیر و صلاح دولت آقای رییسی نمی خواهم. اما به هشدارها توجه نشد.



۲- اکنون با صرف هزینه فراوان، همان نتیجه ای حاصل شد که پیش بینی کردیم. ای کاش این همه هزینه پرداخت نمی شد. بر اثر تصمیات شتابزده، غیر کارشناسی و بدور از آینده نگری در وزارت رفاه ، سیلی از بازنشستگان راهی کف خیابان شده و احترام و مقام و منزلتشان آسیب دیده است.



۳- برای نخستین بار ، بر اثر ندانم کاری و رفاقت بازی آقای وزیر مستعفی، کارکنان یک وزارتخانه دست به تجمع زده و نسبت به سوء مدیریت و کاهش سطح رفاه و حقوق و مزایای کارکنان معترض شدند. به نام جوانگرایی ، گماشته پروری و به جای انقلابی گری ، جاه طلبی در وزارتخانه حاکم شد .



۴- ‎خودترمیمی دیرهنگام توسط دولت، قابل ستایش بود. عملکرد ناصواب و خرابکاری های ممتد عبدالملکی اقتضا می کند تا وزیری مجرب،هوشمند و صالح انتخاب شود.

روشنگری های اینجانب صرفا برمبنای ادای تکلیف و اتخاذ چاره بود. مرخص کردن شبانه منشی ها و تشریفات وزیرسابق قابل تامل و پرسش برانگیز است.



 ۵- فاعتبروا یا اولی الابصار ….

والسلام

  • کد خبر : 343843
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار