خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/01 - 12:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وحیدی:

گروه‌های تصمیم‌گیر با رویکرد سیاسی بر پرسپولیس و استقلال مسلط شده‌اند

عضو فراکسیون ورزش مجلس از بلاتکیلیفی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: گروه‌های تصمیم‌گیر با رویکرد سیاسی بر پرسپولیس و استقلال مسلط شده‌اند.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از عدم تعیین تکلیف باشگاه‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: نقش فدراسیون‌‌ و هیأت‌ مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اداره این تیم‌‎ها بسیار کمرنگ است و امروز و گروهی تصمیم‌گیر با رویکرد بعضا سیاسی به این تیم‌ها مسلط شده‌اند که این مسئله به حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دامن زده است.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم یادآور شد: حتی کار به جایی می‎رسد که مدیرعاملی برای تیم پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا، تعیین می‌شود که مسئول حراست وزارت ورزش بوده و قطعا در این انتخاب لابی وجود داشته است.











محمد وحیدی


 



وحیدی با بیان اینکه در تعیین مدیرعامل برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، بسیاری از نخبگان که نام آن‌ها برای اداره مدیریت باشگاه مطرح بود به راحتی کنار گذاشته می‌شوند، ادامه داد: اینکه فردی که رویکرد امنیتی دارد بر مسند مدیریتی باشگاهی همچون پرسپولیس قرار می‌‎گیرد می‌تواند در دارز مدت نیز به تیم ضربه بزند و موجب تغییر رفتار بازیکنان نیز شود.



عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: اگر قبول داریم تیم‌داری و فوتبال در دنیا تبدیل به صنعت شده است و می‌تواند درآمدزا نیز باشد باید با چنین رویکردی به این رشته ورزشی نگاه کنیم و باید با استقلال دادن به این حوزه زمینه را برای رشد این ورزش مهیا کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 308455
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار