خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/17 - 08:58
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در پیامی به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد

پیگیری دقیق و بیان انتقادات کارآمد توسط خبرنگاران راهکاری سازنده در مسیر تحقق فرمایشات رهبری

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران با پیگیری دقیق و متقن و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز بزرگداشت خبرنگار را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم



 ن والْقلم وما یسْطرون



آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب زیربنای یک جامعه آگاه است و خبرنگاران با پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند که نتیجه آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام وظیفه به نحو احسن از سوی مسئولین است که محصول آن بهبود شرایط فرهنگی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه است.



هفدهم مرداد ماه فرصتی مغتنم است تا یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر گرامی داشته شود، به ویژه خبرنگار گرانقدر شهید صارمی و دیگر  شهدای رسانه که در سال‌های انقلاب اسلامی و ایام دفاع مقدس با خون سرخ خویش بر قداست قلم افزودند. تا واژه هایی چون تعهد، ایثار و از خود گذشتگی تا به امروز در فرهنگ خبرنگاری جای گیرد.



 خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت‌نگاری جامعه گام برمی‌دارند و در این راه پر مشقت و پرتکاپو و مملو از هیاهو با قدم هایی استوار و قلم و بیانی شیوا و رسا بر عزم و اراده راسخ خویش ایستاده‌اند  تا با شناسایی ضعف‌ها و فرصت ها  و انتقال آن، جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهند و صد البته این تلاش‌های بی‌چشمداشت و فعالیت‌های متعهدانه نیازمند حمایت‌های تقنینی و اجرایی مسئولان است.



بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صحیح مسائل و انتقال پیشنهادات و همچنین بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران و فرمایشات رهبر معظم انقلاب می باشد که این اصل مهم با تعامل سازنده و پویای مسئولان و فعالان عرصه رسانه به تسریع محقق خواهد شد.



اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، این روز سترگ را خدمت تمامی خبرنگاران، عکاسان خبری و خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه که بی‌چشمداشت در این عرصه فعالیت می‌کنند تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند منان خواهان و خواستارم./

پایان پیام

  • کد خبر : 302479
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار