خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/13 - 13:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرائی با تأکید بر ادامه نظارت میدانی مجلس:

پشت درهای بسته برای مردم تصمیم نمی‌گیریم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است همکلامی با اقشار مختلف جامعه لازمه نظارت دقیق نمایندگان بر وضعیت کشور است.

مجید نصیرائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر ضرورت نظارت میدانی نمایندگان از مناطق مختلف کشور جهت بررسی وضعیت و مشکلات مردم، گفت: بدون تردید نمی توان در اتاق های دربسته نشست و برای مسائل مردم تصمیم گرفت.



نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه افرادی که قصد تصمیم گیری برای جامعه را دارند باید واقعیت ها را از نزدیک ببینند، عنوان کرد: در عین حال که نمایندگان به گزارش های واصله اهمیت می دهند باید در کف جامعه حضور پیدا کرده و از نزدیک مسائل را درک کنند.



وی افزود: حضور میان مردم، مواجهه رو در رو با آنها و همکلام شدن با اقشار مختلف جامعه در تصمیم گیری برای آینده کشور بسیار موثر است.



نصیرائی ادامه داد: برای هر دقیقه سیاست گذاری در مجلس، هزینه هایی به بیت المال تحمیل می شود از این رو لازم است تصمیماتی که گرفته می شود قابل اجرا باشد و این نیاز به حضور در جامعه دارد همچنین بعد از قانونگذاری باید باز هم از نزدیک بر حسن اجرای قوانین نظارت کرد و بازخورد آن را دید.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای مردم احساس آرامش ایجاد می کند. باید بدانند کسی هست که به فریاد آنها برسد لذا نفس این رفت و آمدهای نظارتی باعث می شود سرمایه اجتماعی نظام یعنی همراهی مردم حفظ شود.



پایان پیام

  • کد خبر : 303844
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار