خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/07 - 12:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فلاحی در تشریح نشست کمیسیون آموزش مطرح کرد

پاسخگویی حاجی‌میرزایی به 7 سئوال نمایندگان در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش به 7 سئوال در نشست امروز کمیسیون خبر داد که توضیحات به تعداد 4 سئوال از دیدگاه نمایندگان سئوال کننده قانع کننده تلقی شد.

احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۷ مهر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، عنوان کرد: نشست امروز کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان تشکیل شد.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سئوال حبیب الله دهمرده نماینده زابل در خصوص عملکرد سیاسی برخی از مدیران آموزش و پرورش بود؛ سئوال رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد درباره احتساب سوابق تحصیلی به جای برگزاری کنکور بود و همچنین سئوال جلیل مختار نماینده آبادان درخصوص برخی تخلفات مالی در آموزش و پرورش مطرح شد که پاسخ وزیر برای نمایندگان سئوال کننده قانع کننده نبود و چند هفته فرصت به وزیر برای ارائه مستندات لازم به نمایندگان اعطا شد.



وی افزود: در ادامه نشست امروز، سئوال دیگری از رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد درباره سرانه مدارس مطرح شد و همچنین سئوالی از مهدی طغیانی نماینده اصفهان درباره جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش بیان شد که پاسخ وزیر به این دو سئوال قانع کننده بود.



سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: همچنین پاسخ وزیر به سئوال جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره ناتوانی آموزش و پرورش در آموزش به کودکان استثنایی در کشور و سئوال روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز درباره نابسامانی و خطاهای فاحش در آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان 99 برای نمایندگان سئوال کننده قانع کننده تلقی شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 305435
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار