خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/29 - 18:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمدبیگی در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

نیروی انتظامی در کنار مدافعان سلامت برای ارتقا شاخص های امنیت و سلامت کشور تلاش می کند

نماینده مردم قزوین در مجلس، انتخاب شعار با هم برای امنیت و سلامت برای هفته نیروی انتظامی را نشان از موقعیت شناسی بالا و عزم جدی این غیورمردان و شیرزنان برای کمک به تامین امنیت و سلامت جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی که امسال با شعار با هم برای امنیت و سلامت از 27 مهرماه شروع می شود، پیام تبریکی صادر کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که نیروی انتظامی کشورمان با حضور غیورمندان و شیرزنانی جان بر کف از جنس غیرت، شجاعت، دلاوری و ایثارگری آمیخته شده است که در مسیر خدمت به مردم، برقراری نظم و امنیت و اقتدار کشور عزیزمان شبانه روز و خستگی ناپذیر و با روحیه شهادت طلبی در تلاش هستند.



انتخاب شعار با هم برای امنیت و سلامت برای هفته نیروی انتظامی سال جاری، نشان از موقعیت شناسی بالا و عزم جدی این غیورمردان و شیرزنان برای کمک به تامین امنیت و سلامت جامعه دارد تا در کنار مدافعان سلامت کشورمان برای مهار و کنترل کروناویروس و ارتقاء شاخصه های امنیت و سلامت از هیچ تلاشی دریغ نکنند.



ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن، این هفته را به مدافعان حریم امنیت کشورمان تبریک گفته و صمیمانه از خدمات ارزنده آنها سپاسگزاری و قدردانی می کنم، توفیق روزافزون شما تلاشگران عرصه نظم و امنیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه حق تعالی خواستارم./



پایان پیام



خبرنگار: مهدیه قربانی

  • کد خبر : 306644
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار