خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/19 - 11:13
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فرهنگی
موسوی لارگانی در جریان بازدید از فدراسیون کشتی مطرح کرد؛

نگاه ویژه مجلس به ورزش و کشتی در بررسی بودجه 1400

عضو هیأت رئیسه مجلس در جریان بازدید از فدراسیون کشتی با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های سیاسی در کشور گفت: مدیران توانمند می‌توانند در جایگاه‌های بالاتری خدمت‌رسانی کنند و نباید به خاطر نگاه‌های سیاسی ضربه بخورند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پس از بازدید از این فدراسیون و سالن های شهید مصطفی صدرزاده و شهید ابراهیم هادی و خوابگاه کشتی گیران تیم ملی و محل تمرین قهرمانان کشورمان گفت: کشور ما نیاز به مدیران جهادی دارد.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از بازدید از مجموعه شهید هادی و کارهای عمرانی انجام شده در این مدت، باید بگویم زحمات و خدمات انجام شده در فدارسیون کشتی قابل تقدیر بوده و به نظر من انقلابی در کشتی در حوزه عمرانی اتفاق افتاده است.











موسوی لارگانی فدراسیون کشتی


وی با تأکید بر حمایت از ورزش کشور اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم و همراه با وزیر ورزش و جوانان به دنبال این خواهیم بود که حمایت ویژه ای از ورزش کشور در مجلس شورای اسلامی انجام شود و با توجه به اینکه به فصل بودجه نزدیک هستیم امیدوارم که بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال آینده بیشتر شود.



موسوی لارگانی در ادامه کشتی را متعلق به ایران دانست و افزود: در حال حاضر جایگاه خوبی در کشتی جهان داشته و قهرمانان بسیاری داریم که حقیقتا جزء ذخایر و افتخارات کشور ما هستند و باید به هر نحوی تعداد این قهرمانان بیشتر از این نیز شود.











موسوی لارگانی فدراسیون کشتی


این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه ضمن تقدیر از افتخارات کسب شده در کشتی خطاب به رئیس فدراسیون گفت: در حوزه کشتی از شما حمایت خواهیم کرد و تا جایی که توان داشته باشیم در مراحل بعدی و کارهای عمرانی خانه کشتی شهید صدرزاده کمک می کنیم.



وی با اشاره به اینکه باید از زحمات و خدمات مدیران دلسوز در مسئولیت های بالاتر و بزرگتر استفاده شود گفت: بعضی تصمیمات در کشور ما سیاسی است و توانمندی افراد نادیده گرفته می شود، ما مدیران توانمندی داریم که می توانند در جایگاه های بالاتری خدمت رسانی کنند اما بعضی نگاه های جزئی و سیاسی ضرر سنگینی به کشور زده به طوری که وقتی یک گروه یا جریان کار را دست می گیرد از صدر تا ذیل جابجا می شوند و به توانمندی افراد نگاه نمی شود.











موسوی لارگانی فدراسیون کشتی


عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در مجلس یازدهم از توانمندی های آقای دبیر استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش خود را خواهم کرد که از ظرفیت های فراکسیون کارآفرینان مجلس نیز در کمک به کشتی کشور استفاده شود.



دبیر: کشتی هویت ایران است/ خواستار حمایت مجلس از کشتی هستیم



علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار ضم ارائه گزارشی از عملکرد این فدراسیون گفت: متأسفانه بودجه کشتی در شأن این ورزش پرافتخار و ملی ما نیست در حالی که کشتی به عنوان یک ورزش در کشور ما محسوب نشده و به عنوان یک هویت و جزئی از ایران بوده و کشتی را نیز در دنیا با نام ایران می شناسند.











موسوی لارگانی فدراسیون کشتی


رئیس فدراسیون کشتی در پایان با بیان اینکه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهم که یاری رسان ورزش ایران به ویژه کشتی باشند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به همین صورت پیش برویم ورزشی که در دهه های قبل حدود یک میلیون و ششصد هزار نفر در آن فعالیت داشتند در حال حاضر به چهل هزار نفر رسیده و شاید در صورت عدم حمایت تا چند سال دیگر، شاهد اتفاقات خوبی برای آن نباشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 304247
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار