خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/04/30 - 11:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
طهرانچی در گفتگو با خانه ملت خبر داد

نحوه افزایش شهریه‌های ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی / تدوین بسته ترکیبی آموزشی جهت برگزاری کلاس‌ها در زمان تداوم شیوع ویروس کرونا

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، نحوه افزایش شهریه‌های ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی و چگونگی برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در شرایط تداوم شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

محمدمهدی طهرانچی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در مورد نحوه افزایش شهریه‌های ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: نحوه افزایش شهریه‌ها برای ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی متنوع خواهد بود، چرا که تصمیم‌گیری در این خصوص را برعهده واحدهای این دانشگاه در شهرهای مختلف قرار داده‌ایم تا در این مورد وضعیت شهری که در آن قرار دارند را مورد بررسی قرار داده و نتیجه را مبنای تعیین میزان شهریه خود قرار دهند.



شهریه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی توسط هیات امنای استانی تعیین می‌شود



وی تصریح کرد: بی‌تردید مردم شهرهای مختلف از وضعیت مالی واحد برخوردار نیستند به همین دلیل نحوه اخذ شهریه متناسب با هر شهر یا رشته‌های تحصیلی متفاوت خواهد بود، بنابراین امسال نوع افزایش شهریه‌ها را به هیات امنای استانی سپردیم تا در این مورد در چارچوب استانی خود تعامل کنند.



طهرانچی یادآور شد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای مختلف می‌توانند با استفاده از اختیاراتی که به آنها داده‌ایم میزان شهریه خود را تعیین کنند، اما به طور قطع ما نحوه و معیار افزایش شهریه‌ها را کنترل می‌کنیم تا بی‌رویه و بدون قاعده صورت نگیرد.



ارائه روش‌های جدید آموزشی در صورت تداوم شیوع کرونا



رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مورد چگونگی تشکیل کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط تداوم شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: ما نحوه ارائه خدمات آموزشی را در قالب جدیدی به صورت ترکیبی مجازی و حضوری آماده می‌کنیم و هر چند شرایط قابل پیش‌بینی نیست، اما در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا از آمادگی لازم جهت ارائه روش‌های جدید آموزشی برخوردار هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 301518
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار