خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/04 - 17:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی دلیگانی:

نباید از آنچه زیر پوستی در پیام رسان های خارجی رخ می دهد، عبور کرد

عضو هیات رئیسه مجلس تاکیدکرد که پرداختن به ساماندهی پیام رسان ها به معنی خروج مباحث اقتصادی از اولویت مجلس نیست.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح انسداد پیام رسان های خارجی و هجمه هایی که علیه این طرح شکل گرفته است، گفت: براساس مشاهدات جامعه دو مبحث اولویت دار وجود دارد، یکی اقتصاد و دیگری مباحث فرهنگ است البته اینگونه نیست که فرهنگ در رتبه دوم قرار دارد چرا که به اندازه اقتصاد مهم است.



نماینده شاهین شهر در مجلس تاکید کرد: مجلس در هر دو حوزه اقتصادی و فرهنگی تلاش می کند، بروز و ظهور آن بیشتر در حوزه اقتصادی است و طرح های بیشتری در این حوزه آمده و در بین کمیسیون ها، کمیسیونی فعال تر است که با مباحث اقتصادی درگیری بیشتری دارد.



وی ادامه داد: با این حساب همچنان مباحث اقتصادی اولویت مجلس است و اقدام می کند. اما واقعیت این است که نمی توان از آنچه که بی سر و صدا و زیر پوستی، کشور و ملت را به سمتی می برد که در آینده قابل جبران و برگشت نیست، عبور کرد.



این نماینده مجلس بیان کرد: از این رو در زمینه فرهنگی و مراقبت از فضای مجازی، طرح انسداد پیام رسان های خارجی را مطرح و امضا کردیم تا حرکتی باشد در مقابل دشمنی که در خارج از کشور با سازماندهی و برنامه ریزی در این راستا فعالیت می کند.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با طرح مذکور می خواهیم توجه لازم به اینترنت با کیفیت و مراقبت از فضای مجازی نیز در اولویت قرار گیرد و مورد توجه باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 303537
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار