خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/18 - 18:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد:

منتظری: درخواست نمایندگان از رئیس سازمان تبلیغات برای ترسیم سیمای هنر در تراز انقلاب اسلامی

نایب رئیس کیمسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در نشست با رئیس سازمان تبلیغات بر ضرورت تقویت رویکرد انقلابی در حوزه هنری، ترسیم ابعاد و شاخصه‌های مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مورد تاکید رهبری انقلاب و ترسیم سیمای هنر در تراز انقلاب اسلامی تاکید کردند.

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح دستور کار عصر امروز ( سه شنبه، 18 شهریورماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان ایشان در این نشست خبر داد و گفت: گزارشی از برنامه‌های سازمان در ماه محرم به کمیسیون ارائه شد؛ امسال به دلیل ویروس کرونا شکل عزاداری ماه محرم با سال‌های گذشته متفاوت بود و رئیس سازمان تبلیغات هم از کارنامه حوزه خود در این رابطه ابراز رضایت کردند.











غلامرضا منتظری


 



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس آمارها پایبندی مردم به رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی در محرم بالا بوده و مقرر شد خلاقیت‌ها و ابتکارات جمع بندی و به عنوان دستاورد در شرایط کرونایی ارائه شود.



وی ادامه داد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی توضیحاتی را در مورد بخش‌های مختلف سازمان برای نمایندگان تشریح کرد و استفاده از ظرفیت نسل جوان و جوان گرایی در سازمان را یادآور شد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رویکرد انقلابی به عنوان یک راهبرد جدی سازمان در همه عرصه‌ها به ویژه تولیدات و آثار هنری و ادبی مورد تاکید قرار گرفت و آقای قمی تاکید داشت این نشست‌ها به شکل تخصصی تداوم یابد تا در مورد مباحث مرتبط بحث و گفت و گو شود.



منتظری افزود: نمایندگان هم بر ضرورت تقویت رویکرد انقلابی در حوزه هنری به عنوان نهاد متولد شده در دوران انقلاب، ترسیم ابعاد و شاخصه‌های مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مورد تاکید رهبری انقلاب، ترسیم سیمای هنر در تراز انقلاب اسلامی و تقویت نیروی انسانی کارآمد در بخش‌های مختلف سازمان به ویژه در استان ها تاکید کردند.



پایان پیام

  • کد خبر : 304208
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار