خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/30 - 19:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وزیر سابق آموزش و پرورش:

مشارکت نخبگان برای اجرای سند تحول بنیادین لازم است

وزیر سابق آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مجلس و دولت باید اقدام راهگشایی برای حل مشکلات آموزش و پرورش داشته باشند، گفت: استفاده از ظرفیت کارشناسان، نخبگان و کادر اجرایی با سابقه برای حل این مسائل ضروری است.

علیرضا علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه برگزاری جلسات پیرامون حل مشکلات فرهنگیان با حضور رئیس مجلس می تواند مثمر ثمر باشد، گفت: امید به حل مشکلات آنجایی افزایش می یابد که رؤسای قوا پای کار بیایند و استمرار این جلسات با حضور افراد کارشناس و با سابقه است که مسائل فرهنگیان را برطرف می کند.



وزیر سابق آموزش و پرورش در ادامه بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید و اظهار کرد: برای اجرای این سند، علاوه بر اقدام دست اندرکاران رسمی، دولتی و عمومی، نیاز به مشارکت نخبگان جامعه داریم از این رو باید تشکل های مختلف در عرصه آموزش و پرورش فعال شده و  از ظرفیت افراد باسابقه در این حوزه نیز استفاده شود.



وی ادامه داد: قرار است جلسات متعددی با نمایندگان، اعضای کمیسیون آموزش و فراکسیون فرهنگیان مجلس در خصوص مشکلات مخلتف حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم که این جلسات زمانی کارایی بیشتری خواهد داشت که از نظرات آن در مصوبات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز استفاده شود.



وزیر سابق آموزش و پرورش در پایان مشکلات فرهنگیان را تنها بخشی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: بخش عمده مشکلات حوزه آموزش و پرورش در دولت و مجلس رقم خورده از این رو همین دو قوه باید با راهکارهایی که ارائه می کنند، این مسائل را برطرف کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 306741
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار