خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/08 - 14:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
موحد خبر داد:

مشارکت 8.5 میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد در طرح «آجر به آجر»

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به تأثیر افزایش مشارکت خیرین در پروژه‌های مدرسه‌سازی با طرح «آجر به آجر», گفت: در این طرح، هر فرد حتی با مبالغ اندک چند هزار تومانی هم امکان پیوستن به خانواده بزرگ خیرین مدرسه ساز را پیدا می‌کند.

سیدمحمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به ظرفیت جمعیت خیرین مدرسه‌ساز برای تامین فضاهای آموزشی، بیان کرد: بر اساس آمارهای موجود سهم دولت در تامین اعتبارات مشارکتی در پروژه‌های خیرساز ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان برآورد شده که این رقم نسبت به سال ۹۶ حدود ۱۰ برابر رشد داشته است.



نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خیرین کهگیلویه و بویراحمد در ۶ ماهه  اول سال ۹۸،   حدود ۳.۵ میلیارد تومان در  امر مقدس مدرسه‌سازی مشارکت داشته است که این رقم در سال ۹۹ تاکنون ۲.۴ برابر رشد داشته است.



موحد با اشاره به اجرای طرح «آجر به آجر» که از ابتدای سال ۹۹ کلید خورده است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با بسیج آحاد جامعه برای اجرای این طرح گام های موثری در ترویج فرهنگ کار حسنه مدرسه‌سازی برداشته است و بر این اساس موفق شد تا مشارکت های خرد استانی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.



نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اینکه هر فرد حتی با مبالغ اندک چند هزار تومانی هم امکان پیوستن به خانواده بزرگ خیرین مدرسه ساز را پیدا می کند، گفت: قطعا مجلس  شورای اسلامی از این طرح  نیکو حمایت خواهد کرد چرا که هدف عمده کار ترویج فرهنگ کار خیر به ویژه در عرصه مدرسه‌سازی است.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: خیرین به کمک سامانه مهر مدرسه به نشانی mehrmadrese.ir و از طریق کد دستوری #۲۴* می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند همچنین سعی بر این است تا اپلیکیشن این طرح هم به زودی  رونمایی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 305536
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار