خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/10 - 18:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمدبیگی در پیامی به مناسبت عید قربان

عید قربان عید بندگی و رها شدن از خود و به خدا پیوستن است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در پیامی عید سعید قربان را عید بازگشت انسان از لبه پرتگاه خطا و عصیان به سمت اطاعت از حضرت حق و روز قربانی کردن تعلقات و خواهشهای نفسانی در پای عشق الهی و ایمان توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی، عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پیامی عید سعید قربان را تبریک گفت:

متن پیام به شرح زیر است:



عید سعید قربان عید بازگشت انسان از لبه پرتگاه خطا و عصیان به سمت اطاعت از حضرت حق و روز قربانی کردن تعلقات و خواهشهای نفسانی در پای عشق الهی و ایمان است.



عید قربان عید سر سپردگی و بندگی و رها شدن از خود و به خدا پیوستن است، نمادی از خلوص و ایمان ابراهیم خلیل(ع) به ربّ عالمیان که می توان آن را نشانگر آن دانست که هر کس در مقابل خواسته و هوس های نفسانی خویش، خداوند را یاد کند و خود را برای او خالص گرداند بی شک خداوند یاریگرش خواهد بود.



این عید سعید را به محضر مبارک حضرت صاحب الامر و الزمان (عج) و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و تمامی موحدان و مسلمانان جهان تبریک و شادباش عرض نموده و از خداوند متعال برای شما ایام خوشی را خواستاریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 302023
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار