خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/16 - 17:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس

طرح جمعیت و تعالی خانواده تا دو هفته آینده به صحن علنی ارائه می‌شود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه طرح جمعیت و تعالی خانواده به صحن علنی تا دو هفته آینده خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح دستور کار امروز ( یکشنبه، 16 شهریورماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز با حضور مسئولان و کارشناسانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز پژوهش‌ها و بنیاد ملی خانواده خبر داد و گفت: بررسی کلیات پیش‌نویس اولیه طرح به اتمام رسیده و بررسی نهایی آن در حال انجام است.











غلامرضا منتظری


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی دو هفته آینده بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده به اتمام خواهد رسید و آن را به صحن علنی برای بررسی ارائه خواهیم کرد، افزود: البته مقرر شد طی هفته جاری نشست‌هایی را با دستگاه‌هایی که در طرح تکلیف دارند و باید وظایفی را بر عهده بگیرند مانند وزارت بهداشت، آموزش وپرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌های اقتصادی و فرهنگی برگزار کنیم تا پیشنهاداتشان را در مورد مفاد طرح ارائه کنند.



وی ادامه داد: معتقدیم اگر دستگاه‌های مربوطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نکنند و در جریان طرح قرار نگیرند با موانعی در اجرا مواجه خواهیم شد بنابراین باید از طرف این دستگاه‌ها پاسخ اقناعی داده شود.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این طرح ضمانت اجرایی یعنی نقش و وظایف دستگاه‌ها پیش‌بینی شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 304032
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار